Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання,
зосереджене на потребах учнів», а саме те, що в оцінюванні
необхідно обмежити кількість критеріїв до необхідних;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних
слів;продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від
найважливішого до найменш важливого. Оцінювання, що будується
навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на
змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Вчителю
надзвичайно корисно створити такий продукт який мають створити
учні протягом проекту.
зосереджене на потребах учнів», а саме те, що в оцінюванні
необхідно обмежити кількість критеріїв до необхідних;
уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних
слів;продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від
найважливішого до найменш важливого. Оцінювання, що будується
навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на
змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Вчителю
надзвичайно корисно створити такий продукт який мають створити
учні протягом проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий